Stadion S11
- Motor …………………………….JAWA 50 – typ 552 dvoubobý, vzduchem chlazený
Výrobce: MOTOR, n.p. České Budějovice
- Počet válců………………………………………………………………1
- Vrtání………………………………………………………………38 mm
- Zdvih………………………………………………………………44 mm
- Obsah válců……………………………………………………..49,8 ccm
- Kopresní poměr…………………………………………………….1 : 7,5
- Maximální výkon motoru………………………….1,5 k při 4250 ot/min
- Hlučnost motoru……………………………………………………79 dB
- Obsah nádrže…………………………………………………………..3 l
- Palivo……………………………..směs benzínu a oleje v poměru 1 : 20
- Karburátor…………………………………..JIKOV 2912 M (monoblok)
- Základní spotřeba paliva…………1,50 l/ 100km při rychlosti 25 km/hod
- Dovolená max. rychlost…………………………………….40 km/hod
- Akcelerace při váze jezdce 75kg z 0 km/hod na 40 km/hod……………………22 vteřin
- Maximální stoupavost (plné zatížení)……………………………………………….16%
- Váha stroje – bez paliva……………………………………………………….39kg +5%
- – s palivem……………………………………………………………..42kg
- Únosnost (užitková váha)……………………………………………………max. 100kg
- Maximální zatížení předního kola…………………………………………………..52kg
- Maximální zatížení zadního kola…………………………………………………..90kg
- Rozměry mopedu…………………………………………………………………viz obr.
- Primární převod………………………………….ozubenými koly se šikmým ozubením
- Sekundární převod………….řetězem „Favorit-Transport“ 12,7mm x 4,8 m, 114 článku
- Od 1.8.59 montuje se řetěz o 112 článcích.
- Poměr převodů – primární……………………………………………….1 : 4,75 (57/12)
- – sekundární……………………………………………..1 : 2,75 (35/12)
- 1. převodový stupeň……………………………………………..1 : 2,01
- 2. převodový stupeň………………………………….1 : 1 (přímý záběr)
- Celkové převody od motoru na zadní kolo:
- 1. stupeň…………………………………………………………1 : 27,8
- 2. stupeň…………………………………………………………1 : 13,8
- Celkový převod roztáčecího ústrojí………………………………………………..1 : 24
- Brzdná dráha z rzchlosti 40 km/hod oběma brzdami……………………………..12,5m
- Maximální zdvih přední kyvné vidlice…………………………………………..65 mm
- Kola – rozměry ráfků……………………………………………………………23″ x 2″
- – rozměry pneumatik…………………………………………..23″ x 2″ (zesílené)
- Délka klik……………………………………………………………………….134 mm
Veškéré údaje převzaty z „Technický popis – Návod k obsluze a udržování“ rok vydání září 1959.
0 komentářů